Tilaus- ja toimitusehdot
Verkkokauppamme on suunnattu yksityisasiakkaille, sekä yritysasiakkaille.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5 %. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Tilaukset toimitetaan yleensä kolmen arkipäivän sisällä tilauksesta, edellyttäen että tuotetta on varastossa. Asiakas maksaa tilauksen yhteydessä tilaamansa tuotteet ja toimituskulut. Pidätämme oikeuden perua tilaus, jos tuotetta ei ole tai sitä ei ole saatavilla kohtuullisessa ajassa varastoon lisää.
Nämä ehdot ovat voimassa 18.2.2025 alkaen.
Verkkokaupan yhteystiedot:
Nivalan JP-OSA Oy
Y-tunnus: 2471748-7
Osoite
Hanketie 2, 85500 Nivala
Sähköposti
info@nivalanjposa.fi
Puhelin
040-5011647
Toimitustavat:
Postipaketti noutopisteeseen: Paketti toimitetaan valittuun noutopisteeseen tai lähimpään postin toimipisteeseen tai automaattiin noin 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksen lähetyksestä.
Matkahuolto: Paketti toimitetaan valittuun noutopisteeseen tai lähimpään matkahuollon toimipisteeseen tai automaattiin noin 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksen lähetyksestä.
Kotipaketti: Paketti toimitetaan asiakkaan kotiovelle noin 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksen lähetyksestä.
Postirahti, Kaukokiito ja DB Schenker: Toimitamme painavat ja tilaa vievät tuotteet rahtina edellä mainittujen kuljetusyhtiöiden kautta. Toimitusajat yleensä 1-3 arkipäivää
Rahtivapaat toimitukset: Verkkokaupassa on erikseen ilmoitettu, jos jokin tuote toimitetaan rahtivapaasti. Verkkokaupassa voi olla myös kerta ostoraja käytössä, jonka jälkeen rahtivapaa toimitus aktivoituu.
Nouto
Asiakas voi valita myös noudon myymälästä. Ilmoitamme, kun tuotteet ovat noudettavissa.
Toimitushinnat:
Postipaketti 5,90 €
Kotipaketti 16,90 €
Rahti 99,00 €
Maksutavat ja -ehdot:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Lisätietoa Paytrailin tarjoamista maksutavoista ja niihin liittyvistä ehdoista löydät Paytrailin sivuilta.
Tuotepalautukset / peruutukset / reklamaatiot:
Kuljetusvauriot: Jos tilaamasi paketti/tuotteet ovat vauroituneet kuljetuksessa, reklamoi ensisijaisesti kuljetusyhtiölle tai kuriirille.
Ota pakkauksesta ja sen sisällöstä tarkat kuvat, myös osoitekortista paketin päältä, sekä sisällä olevasta laskusta/lähetteestä. Lähetä kuvat ja tiedot meille välittömästi, mutta viimeistään 3 arkipäivän kuluessa sähköpostiimme info@nivalanjposa.fi otsikolla KULJETUSVAURIO.
Tuotepalautukset saman toimittajan kautta kuin ne ovat saapuneetkin.
Jos et jostain syystä ole tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen kuluttajansuojalain nojalla 14 päivän sisällä ilman mitään erityisiä syitä. Jos tuotetta on keretty käyttää sitä ei voi enää palauttaa. Maksettu summa hyvitetään maksuvälineelle, jolta alkuperäinen maksu on tehty ja kuittikopio on liitettynä lähetykseen. Muistathan, että palauttamasi tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa, alkuperäisessä pakkauksessaan ja käyttämätön. Mikäli palautuksessa ei kuitenkaan ole kaikkea sinne kuuluvaa tai se on huonossa kunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme pääsääntöisesti 30 % – 50 % myyntihinnasta vahingonkorvauksena.
Palauttaessanne tuotteen liittäkää mukaan kuittimme. Maksunpalautukset tehdään sille maksuvälineelle, jolta alkuperäinen maksu on tehty. Kerro myös palautuksen yhteydessä kirjeellä, sähköpostilla tai puhelimitse miksi tuote ei käynyt tarkoitukseenne. Tai jos tuotteessa on vikaa kerro mahdolliset vaihtotoiveet. Toimituskuluja ei palauteta, ellei palautuksen syy johdu virheellisestä tuotteesta. Palautuksen toimituskulut maksaa asiakas.
Mikäli haluat perua tilauksen, se on tehtävä ennen kuin tuote on lähetetty. Maksunpalautus tehdään sille maksuvälineelle, jolta alkuperäinen maksu on tehty. Peruaksesi tilauksen olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla osoitteeseen info@nivalanjposa.fi
Mikäli tuotteissa on jotain reklamoitavaa olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla osoitteeseen info@nivalanjposa.fi.
Asiakasarvostelut
Kassasivulla asiakkaalta kysytään suostumusta palautteen kysymiseen. Suostumuksen antaminen on vapaaehtoista. Jos asiakas antaa luvan, palautetta kysytään sähköisellä lomakkeella, joka lähetetään tilauksessa käytetyyn sähköpostiosoitteeseen. Lähettämällä palautteen asiakas suostuu sen esittämiseen verkkokaupassa ja muussa JP-Osan markkinoinnissa.